Ende Juli hatte Bitmap Soft das kommerzielle Actionspiel veröffentlicht, in dem man mittels Bomben mutiertes Gemüse aus der Spielearena entfernen muss. Nun wurde ein Update auf die Version 1.10 veröffentlicht, das vor allem durch die Einführung verschiedener Schwierigkeitslevel ‘SOFT’ und ‘SPICY’ den Wünschen der Spieler Rechnung trägt. Die weiteren Änderungen im Detail:
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- Andere Verbesserungen
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- Add “No Friendly Fire” trainer
- Allow dead players to rejoin a 2P game (counts as using continue)
- Show default and most recent level codes on select level screen
- Limit damage taken from enemies exploding very close to the player
- Debounce fire button on Continue screen
- Allow more time to read text on introduction screens
- Rebalance BONUS! letter probabilities to be more evenly spread
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- Fehlerbereinigungen
- Fix data corruption when certain enemies die by friendly fire
- Fix some enemies not exploding and dropping items when they should
- Fix player energy bar not updating after large hits
- Fix flashing of PUSH BUTTON message on Continue screen
- Fix “Max Strength” trainer not activating when selected
- Fix “Black Lagoon” creature movement getting stuck
- Fix map glitch allowing entering a wall in “Waste Dump Sinister”
- Fix spread and rendering glitches with Waste Drum radiation
- Fix cosmetic glitches with decal tiles on some levels